data-ad-format="auto" data-full-width-responsive="true"> A mexikói fogorvosok engedélye állami szinten szabályozott. Az ország számos területén találhatóak fogászati rendelők, melyek korszerűnek számítanak a térségben. Mexikóban, gondolva az Államokból érkező ingázókra, több fogászati rendelőt a határ mellé telepítettek. Ilyen rendelők vannak pl. Juarez-ben, Nogales-ben. Tijuana-ban.

Az USA nagyobb, határ menti városaiból könnyed autózással elérhetők ezek a rendelők. Pl. San Siego-ban a mexikói határig közlekedik a külvárosból induló villamos, így még kocsira sincsen szükség, a határtól pedig taxival lehet eljutni a kiválasztott fogorvoshoz.

Milyen fogászati szolgáltatásokat vehetünk igénybe Mexikóban?

Az itt tevékenykedő fogorvosok ugyanolyan szolgáltatást nyújtanak, ugyanazon kezelésekre lehet bejelentkezni, mint északi szomszédjában, vagy akár Kanadában. A szokásos fogászati eljárások közé tartozik a fogak fehérítése, egyéb kozmetikai eljárások, fog implantátum, gyökérkezelés, különféle fogpótlások, és végső soron foglalkoznak szájhigiéniával is. A lényeg természetesen az összegben rejlik, hiszen pl. egy porcelán-leplezés jóval olcsóbb, mint az északi szomszédban. Sokan anesztézia fájdalomcsillapítást is kínálnak, de különféle szakorvosok is vannak, mint pl. szájsebész, ortodonciára és paradontológiára is szakosodott szakemberek.

A Mexikóban elvégzett fogászati kezelésnek mi az előnye?

Természetesen az első helyen a költségek állnak, kb a felébe kerül egy fogászati kezelés, mint az Államokban. Tiszta, megbízható rendelők találhatóak az országban, biztonságosak, az engedélyek kiadása állami szinten történik. A mexikói fogorvosok túlnyomó többsége az USA-ba jár továbbképzésre, és emellett még garanciát is vállalnak az elvégzett munkáért. A határ melletti fogorvos közül csak kevesen nem beszélik az angol nyelvet, így semmiféle kommunikációs fennakadás nem lehetséges. A fogászati beavatkozás előtt a pácienst körbevezetik a rendelőben, és ingyenes árkalkulációval is ellátják az oda betévedőket.

Pár mondat a biztonságról

A biztonsági előírások nem különböznek az Államok béliektől. A legkorszerűbb felszereléssel dolgoznak, tiszta, kulturált környezetben. Rendelkeznek digitális és panoráma röntgennel, valamint intra-orális kamerát is használnak már. Nagyobb beavatkozások esetén külön csoportot állítanak fel, és így kezdenek neki a fogászati beavatkozásoknak, így egyedi igényeket is képesek kielégíteni, akár kozmetikai szakorvost, vagy implantológust is biztosítanak.

Az Államokon kívül még Kanadából is érkeznek Mexikóba fogászati kezelésre, mert biztonságos, és rendkívül olcsó a hazaihoz viszonyítva. Sőt, fontos megemlíteni, hogy számos Mexikóban található fogászati rendelő elfogadja az amerikai biztosítók szolgáltatásait, bár azért előtte mindenképpen szükséges érdeklődni, néhány társaság nem finanszíroz külföldi kezeléseket. A mexikói fogorvosok ugyan Mexikó szerte jelen vannak, de a fentiek miatt a legtöbb az amerikai határ mentén nyújt fogászati szolgáltatást.